2013. május 5., vasárnap

Palacsintatorta

Valaki feltette a facebookra, valaki megosztotta, vagyis akit illett a dicsőség, vegye el. Jó mulatság volt, de nem akkora spász, mint amennyi munka van vele.

Palacsintatorta (4 személyre):




1. 7-8 palacsintát sütünk a szokásos módon. Kisülés után minden palacsintát azonnal megtöltünk nesquick-kakaóval.

2. Egy 18 cm-es kapcsos tortaforma alját és oldalát kibéleljük sütőpapírral. az aljára kávéba mártott babapiskótát teszünk, jó szorosan.

3. Kifőzünk 1 csomag vaníliás pudingport a szokásos mennyiségű cukorral, de csak 4 dl tejjel. Belekeverünk 1-2 dkg vajat, és a babapiskótákra öntjük.

4. A betöltött palacsintákat a meleg pudingra fektetjük csigavonalban, a forma falánál kezdve.

5. Kifőzünk 1 csomag csokoládés pudingport a szokásos mennyiségű cukorral, de csak 4 dl tejjel. Belekeverünk 1-2 dkg vajat, és a palacsintákra öntjük. Hagyjuk kihűlni.

6. Annyi szem epret szeletekre vágunk, amivel be tudjuk fedni a torta tetejét.

7. 1 csomag piros zselatinport elkészítünk, és az eperre öntjük. Hagyjuk megdermedni. Levesszük a forma oldalát, és a megszilárdult tortát felszeleteljük.



Nekem inkább az tetszett, hogy nem annyira édes.

3 megjegyzés:

  1. Én meg azt gondoltam, hogy na ez jó tömény lehetett,a képeken jól néz ki, és azt mondod nem egy nagy durranás???

    VálaszTörlés
  2. Nem volt tömény, mert alig volt benne cukor, talán 10 dkg összesen, meg ami a kakaóban van. A sok macerához képest mégis csak a gyári puding dominál benne, nincs igazán ütős íze.

    VálaszTörlés
  3. Aha, kár, mert gusztának kiadósnak tűnt a képek alapján, valami megfogott a képeiden, én meg nem vagyok egy elrettenős típus, ha édességről van szó,lehet, hogy kipróbálom több cukorral, ugyanis édesszájú vagyok nagyon:-))))Világéletben ilyen voltam, mindig a magam kárán tanultam:-)))))

    VálaszTörlés