2013. október 17., csütörtök

Fűszeres rakott padlizsán

Egyáltalán nem esik nehezemre a diéta betartása, de ha rátalálok egy fűszeres ételre, amelynek minden falatjában van valami meglepetés, annak nagyon örülök. Ez a recept a Stahl magazin őszi számából származik. Azt hiszem, esélyes a többszöri visszatérésre.

Fűszeres rakott padlizsán (3 adag*) 





















1 nagyobb padlizsánt 1 cm-es szeletekre vágunk, és 2 evőkanál olívaolajban pirosra sütünk. Közben sózzuk, borsozzuk. Felszeletelünk 1 póréhagymát és kevés sóval olívaolajon megpároljuk.  Leöblítünk 1 kisebb doboz lencsekonzervet és a hagymával összekeverjük. 1 kis pohár tejfölt elkeverünk ugyanannyi kaukázusi kefírrel, belereszelünk 3 gerezd fokhagymát. Ízesítjük sóval, borssal, kakukkfűvel és oreganóval. Egy kisebb cseréptálat kiolajozunk. belerakunk egy sor padlizsánt, rá a hagymás lencse egy részét. Erre kanalazunk az öntetetből, és morzsolunk rá kecskesajtot. Az én tálamba három réteg padlizsán fért, közte két réteg tejfölös-sajtos lencse. A tetejére kentem a maradék tejfölt, rámorzsoltam a maradék sajtot. 175 fokos sütőben 3 percig sütöttem

* Nyilván, amit diétásan főzök, azt beosztom magamnak.Ez az adag nekem két és fél ebéd némi bulgurral, vagy kuszkusszal, plusz egy lefagyasztott bőséges adag magában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése