2014. május 31., szombat

Könyvek 2014. május


















Munch még nem volt, pedig ezt a képet az íróasztalomon tartom.

Lawrence Block: A Drop of Hard Stuff (Vége Matt Scuder sorozatnak. Kár.)

Dés Mihály: 77 pesti recept (Hamarosan írni fogok róla)

Jay Mulvaney: Kennedy Weddings (Teljesen ártatlanul rendeltem meg, és kiderült, hogy aktuális.)

J. K. Rowling: The Casual Vacancy (Nehezen indult, de azután nem tudtam letenni. Ez is onnan jött, ahonnan a Harry Potter: a gonosz jelen van a világban, de még vannak idealisták, akik meg akarják állítani. Nagyszerűek a karakterek, különösen a tizenévesek. A többi meg túlságosan is ismerős.)

Barna Imre: Az átutazó és a bennszülött (Titkos rajongója vagyok Barna Imrének már régóta. Most csak et üzenném innen.)

Ben Brooks: Lolito (Írtam róla.)

Alexandra Harris: Virginia Woolf (Ezzel a életrajzzal csak az az egy bajom van, hogy nem én írtam.)

Sigrid Nunez: Mitz (Lonard Woolf selyemmajmocskájának életajza, a Flush nyomdokain haladva. A Flush azért jobb.)

Letters of Leonard Woolf (Fascinating.)

Ez volt a május.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése